SOCIĀLIE MEDIJI

SĪLMA jau vairāk kā 7 gadus ir tur, kur atrodas jūsu klienti - Facebook, Draugiem, Twitter, Instagram, Youtube u.c.;

SĪLMA jau vairāk kā 7 gadus mācās, analizē, eksperimentē, praktizē un strādā, lai ar katru dienu kļūtu vēl labāki;

SĪLMA piedāvā Jums palīdzēt izmantot sociālos medijus - tēla veidošanā, popularizēšanā, reklamēšanā, netiešā/tiešā pārdošanā, komunikācijā u.c.


SĪLMA apkalpo juridisku un fizisku personu sociālos profilus:

  • Satura kopienas: YouTube u.c.
  • Sociālo tīklu mājaslapas: Facebook, Draugiem, Google+, LinkedIn u.c.
  • Blogi un mikroblogi: Twitter u.c.


Mēs un klienti:

  • LYL Love Your Life
  • WELL24.EU
  • Jack Daniels
  • Bujums
  • Vitabotics
  • Raidījums "Dzīvīte"
  • CenuBanka


Pakalpojumu apraksts:

Mēnesī €99,00 €149,00 €199,00 €249,00 €299,00 €399,00 €499,00
Facebook
Facebook + Twitter vai Instagram
Publikācijas nedēļā 3 4 5 6 7 10 15
Konkursi (klienta sarūpētas balvas)
Ikmēneša stratēģija, satura sagatavošana
Klienta saturs
Ikmēneša atskaite
Oriģināls SILMA saturs (klienta apstiprināts)  
Bilžu apstrāde / dizains / kolāžas  
Operatīvā stratēģija    
Partneru satura like+share      
Facebook+Twitter+Instagram        
Reklāmas kampaņa (dienas)       5 10 15 20
Iepriekš minēto pakalpojumu, kā arī, piemēram, sociālo kontu izveide, reklāmas kampaņu izveide un administrēšana, google analitics  u.c. pakalpojumu cenas ir elastīgas un noteiktas individuāli vienojoties.



    Skaitļi un fakti (< 2018):

    • ~1 800 000 000           - aktīvie mēneša lietotāji Pasaulē (Facebook);
    • ~69%                             - uzticas patērētāju komentāriem internetā;
    • ~70%                             - Latvijas interneta lietotāji vismaz reizi nedēļā ieiet kādā no saviem sociālo tīklu kontiem;
    • ~700 000                      - aktīvie mēneša lietotāji Latvijā (Facebook);
    • ~500 000                      - aktīvie mēneša lietotāji (Draugiem);
    • ~400 000 000              - aktīvie mēneša lietotāji Pasaulē (Twitter);
    • ~70%                              - lietotāji ir vecumā no 25-50 gadiem (Facebook);
    • ~2 stundas                   - dienā lietotāji vecumā no 20-29 gadiem pavada sociālajos medijos;
    • ~30%                               - no rīta mostas ar Twitter vai Facebook;
    • ~10                                 - sociālo tīklu aplikācijas atrodas lietotāju viedtālruņos;
    • ~86%                              - lietotāji ieiet sociālajos tīklos TV skatīšanās laikā;
    • ~70%                              - sociālos tīklus lieto caur saviem telefoniem, ar katru dienu palielinās šis skaitlis!

     .